.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سیزده بدر تا معرفی سرپرست غیر بومی فرمانداری
شخصی مانند امام جمعه ، از تریبون نماز جمعه می گوید که فرماندار بومی ، این فقط یک حرف نیست ، یک گفته معمولی نیست که به راحتی از کنارش بگذریم ، این یک نظر کارشناسی و ثمره تجربه چند سال بودن در میان مردم منطقه و هدایت کردن آنان است .
از سیزده بدر تا معرفی سرپرست غیر بومی فرمانداری

در پی ارتقای بخش میاندرود به فرمانداری و انتصاب سرپرست فرمانداری از طرف طاهایی استاندار مازندران ،ی کی از کاربران شمال نیوز یاداشتی بهمراه حاشیه های مراسم معارفه را برایمان ارسال داشت که عینآ درج می گردد.

زیاد دور نیست . چند ماه پیش در آغاز سال جدید دقیقاً در روز سیزده بدر ، مردم سورک شاهد مهمانی نا خوانده ! در شهر سورک بودند.استاندار برای دیدار با مردم سورک امده بود !

هر چند که در ابتدا بخاطر توجه جناب استاندار به این شهر و منطقه خوشحال بودند اما در نهایت بخاطر مسائلی از جمله انتخاب روز ۱۳ فروردین که معمولا شهر خالی است و ثانیاً بخاطر آنچه که مردم و امام جمعه محترم سورک بی توجهی استاندار به سئوالات و خواسته های مردم بیان کردند، از آن رفتار استاندار بسیار دلگیر و ناخشنود شدند.

چند ماه از آن موضوع گذشت تا دوباره نگاههای مردم سورک و منطقه به سوی استانداری و شخص استاندار معطوف شد . انتخاب فرماندار برای مردم سورک و میاندورود مسئله روز مردم شده بود و فقط یک صدا از مردم منطقه مسئولین و حتی امام جمعه محترم شنیده می شد و آنهم فرماندار بومی .

اینکه شخصی مانند امام جمعه ، از تریبون نماز جمعه می گوید که فرماندار بومی ، این فقط یک حرف نیست ، یک گفته معمولی نیست که به راحتی از کنارش بگذریم ، این یک نظر کارشناسی و ثمره تجربه چند سال بودن در میان مردم منطقه و هدایت کردن آنان است .

وقتی می گویند بومی منطقه ، یعنی طعم فقر و محرومیت منطقه را چشیده باشند ، یعنی تلاش مضاعف برای بدست آوردن خواسته های مردم منطقه، یعنی اینکه زبان مردم منطقه را بهتر بفهمد ، یعنی اینکه استعدادهای منطقه را بشناسد و به مسئولین منتقل کند تا در مورد سیاستهای کلان منطقه بهتر تصمیم بگیرند و ...

فارغ از همه مسائل در کمال ناباوری شخصی بنام رجبی که بومی منطقه سوادکوه است و به احتمال زیاد کمترین آشنایی را با منطقه و مشکلات مردم منطقه دارد بعنوان سرپرست فرمانداری معارفه می شود و چیزی که باعث دلزدگی می گردد این عدم توجه به خواسته های مردم و امام جمعه محترم و ۱۸۰ درجه اختلاف نظر مردم و مسئولین منطقه با انتخاب سرپرست فرمانداری است .

نمی دانیم تفسیر این حرکت چیست یا در پس این تصمیم گیری چه هدفی دنبال می شود ولی احتمالاً هر چه که هست این خود یک نوع بی توجهی به مردم یک شهرستان است !

‌حاشيه هاي معارفه سرپرست فرمانداری میاندرود...

درحالی "علی رجبی" طی حکمی از سوی علی اکبر طاهایی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان جدیدالتاسیس میاندرود منصوب شد که در هفته های گذشته گزینه های متعددی برای این سمت مطرح شده بودند .
به گزارش شمال نیوز: حمید رضا شریعت نژاد معاون فعلی فرماندارساری ، محمد بوداغی شهردار سورک ، طالبی بخشدارمياندرود، شمس الدین مبرا ، نوائیان و...از جمله نامهایی بودند که احتمال انتصاب آنان برای فرمانداری میاندرود شنیده می شد .
به هر ترتیب خارج از گزینه های فوق علی رجبی که آخرین مسئولیتش معاونت فرمانداری نور است و در گذشته نیز در بخشداری مرکزی ساری مشغول بکار بوده به عنوان سرپرست فرمانداری میاندرود انتخاب شده است .
حجت السلام رسولی، امام جمعه سورک نیز در اظهار نظری درخطبه هاي نمازجمعه خواستار انتخاب فرماندار بومی برای میاندرود شد ه بود . گفته می شود که وی تهدید کرد اگر انتخاب فرماندار مناسب نباشد استانداری از تیغ انتقادهایش در امان نخواهد بود.

علی رجبی وندوچالی با دارای مدرک کارشناسی کشاورزی از دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر بوده و اهل سوادکوه است که مراسم معارفه وی صبح دوشنبه در اردوگاه شهدای بادله میاندرود برگزارشد.

شنيده هاحاكيست "ابراهيمي "معاون سياسي امنيتي استانداري قول مساعدبه امام جمعه سورك در خصوص انتخاب فردبومي داده بود كه گزينه ثالثي ازسوي استانداري مطرح شد. رسولي درپايان معارفه اظهارداشت:جمعي از شوراها و دهياران به انتخاب فرد غير بومي ،اعتراضاتي را عنوان داشتند كه بنده ازآنهاخواستم تاخويشتنداري نموده تاتكليف اين جريانات راشخصاًپيگيري وبه اطلاع عموم برسانم.

نکته جالب توجه؛ سرپرست فرمانداری میاندرود درصورتي انتخاب شدكه علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی در مسافرت خارجي بوده است.گفتی است تمام مقدمات تاسیس شهرستان میاندرود توسط علی اصغر یوسف نژاد انجام شده بود و انتخاب کنندگان سرپرست فرمانداری میاندرود از عدم حضور ایشان نهایت بهره را بردند.
یوسف نژاد متولد شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 بهمن 1389
واقعا ما را نادان فرض کردید این انتخاب از طرف ابراهیمی بود با هماهنگی شجاعی چون رجبی دور گذشته تو انتخابات ساری ده هزار رای داشت برای اینکه اراشو شجایی بگیره بیچاره طاهایی که نمیدونه معاونش در سودای استاندار شدن چطوری دورش میزنه
kjhkjh 13 بهمن 1389
خوشا بحال فرماندار جدید که در دوره ایی که در بخشداری بود عملکرد خیلی خوبی داشت که نداشت پس باید فرماندار بشود چون برادر ایشان از طرف همین آقا رئیس بهزیستی ساری منصوب قبلاً شده است پس نتیجه میگیریم که فعالیت سیاسی ایشان خوب است
محمد 15 بهمن 1389
در این خبر طوری از سوادکوه نامبرده شده که انگار جزو استان مازندران نیست
لطفا مسایل سیاسی را با چیز های دیگر قاطی نکنید . باید بدانید که اگر بحث محرومیت و چشیدن طعم آن باشد شیر مردان و شیر زنان سوادکوهی سالهاست که طعم آنرا به ناحق و با سو مدیریت مدیرانی نالایق می چشند.
رها رهنمون 16 بهمن 1389
سلام عليكم
انتظاراين بودخبرهاي شمادقيق باشد همه مي دانندكه آقاي رجبي بومي ساري هستندلااقل تحقيق كنيدبعدامطلب بزنيداين مسائل ازشيطنتهاي برخي است ،الحمد لله متن مقاله گوياي بسياري ازمسايل مي باشد
شجاعي 17 بهمن 1389
سلام عليكم
اميدوارم همه مسئولين موفق باشندخصوصاامام جمعه محبوب سورك .همه كساني كه درجلسه معارفه حضورداشتندشنيدندكه امام جمعه فرمودندمن خودجويباري هستم ولي امام جمعه سوركم ،امام جمعه جويبار ،قائمشهري است وامام جمعه قائمشهرجويباريست وحتي گفتندفرماندارساري مياندرودي است
لذابقيه كساني كه بيشترازمنافع مامردم سورك به فكرمنافع خويش مي باشندباخودخلوت كنندلااقل آزاده باشندوسخنان امام جمعه محترم راكه ازسردلسوزيست به نفع خودمصادره نكنند
بی نام 11 اسفند 1389
سلام علیکم
نمی دانم چرا ما مردم مازندران از اینهمه عقب افتادگی هایی که بخاطر بی لیاقتی برخی از مسئولبنی در استان رخ داده درس نمیگیریم و هنوز هم احساسی در مورد مسئولان تصمیم میگیریم.
جناب حاج آقای رسولی بدانید نیروهای خوب در استان همواره فراری اند
شما چند بار به بخشداری (فرمانداری) سورک سر زدید تا از وضعیت این ساختمان با خبر بشوید؟؟؟؟
برای اولین بار امروز (11/12/89) طی باردیدی متوجه شدم این اداره اینترنت نداره (میدونید یعنی چه؟) یعنی افتضاح
مسئولین قبلی (پاسخ بدهید!!!)
اما در خصوص آقای علی رجبی و برادرشان حاج موسی رجبی: براستی چقدر تحقیق کردند این برادر و دوستانی که ساز مخالفت با ایشان میزنند؟؟ چندبار از نزدیک با طرز فکر و نوع رفتارهای اداری آنها روبرو شدید؟ چرا نیرویی که 20 ساله برای ساری و شهروندانش کار کرده رو غیر بومی میدونید؟ من مطمئن و ایمان دارم که همانطور حاجی رسولی که اهل جویبار بوده و تا بحال موجب آبادانی شهر سورک شده با همراهی علی رجبی (اگر علاقه مند به پیشرفت در میاندرود باشد) شاهد موفقیت هایی فرماندارشان هم خواهد بود.
ا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.